Garantie
Naast de wettelijke zichttermijn heb je ook standaard 2 maanden garantie op de werking van je product. Heb je een probleem met je bestelling? Neem dan snel contact met ons op! (Telefonisch of gebruik het contactformulier met vermelding van je ordernummer). Het is ook mogelijk om je product retour te sturen met het herroepingsformulier.
Stuur altijd het herroepingsformulier mee met je retour (een briefje met je naam van de bestelling is ook voldoende). 
Op elke spelcomputer zit een garantiezegel voor de garantie. Bij verwijdering van deze zegel vervalt je garantie. Buiten de zichttermijn proberen wij altijd eerst om een vervangend product op te sturen, mocht dit niet lukken zullen wij een alternatief aanbieden of overgaan tot terugbetaling.

Wanneer vervalt je garantie?

  •  De spelcomputer is omgebouwd of er staat illegale software op de spelcomputer
  •  Schade door eigen gebruik
  •  Garantiezegel is niet meer aanwezig of verbroken
  •  Het defect is ontstaan door onjuist gebruik
  •  Het niet of niet goed verpakken van je retourzending
  •  Het zelf openschroeven (indien van toepassing) van je product

Als de garantie vervallen is door een van bovenstaande vervalt ook het recht op je zichttermijn van 14 dagen.

Problemen met je Bestelling?

Problemen Games
Heb je een probleem met jouw bestelde game? Probeer eerst om de game schoon te maken met een licht vochtige doek.

Problemen spelcomputer & overige producten
Heb je een probleem met een bij ons aangeschafte spelcomputer / accessoire? Dan kan je (bij voorkeur telefonisch) contact met ons opnemen. Vaak kunnen wij op afstand beoordelen wat het probleem is en zo het probleem oplossen.

Andere problemen met je bestelling?
Heb je een ander probleem met je bestelling? Neem dan contact met ons op, dit kan bijvoorbeeld via het contactformulier.

© 2020 - 2024 JustinGames | sitemap | rss